πριν από  2 ώρες 38 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Του Γεωργίου Ράτσικα Η Tupperware αποτελεί ένα σύμβολο της αμερικανικής εφευρετικότητας και ένα αναγνωρισμένο όνομα (Brand) στα νοικοκυριά από τη δεκαετία του 1940. Η εμβληματική αυτή εταιρεία, που επαναστάτησε στη φύλαξη τροφίμων με τα πολύχρωμα, αεροστεγή δοχεία της, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, έχοντας αντιμετωπίσει σοβαρές οικονομικές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια. Η πτώση της προσφέρει την ευκαιρία για ένα μάθημα επιχειρηματικότητας αναφορικά με την αναγκαιότητα κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς και της προσαρμοστικότητας στις σύγχρονες απαιτήσεις. Ένας από τους βασικούς λόγους για την παρακμή της ήταν η αδυναμία της εταιρείας να εξελίξει τη στρατηγική του δικτύου πωλήσεών της. Το Άμεσο Μοντέλο Πωλήσεων: Ένα "Δίκοπο Μαχαίρι" Για δεκαετίες, η Tupperware άνθισε χάρη σε ένα μοναδικό μοντέλο άμεσων πωλήσεων. Τα περίφημα Tupperware parties, που διοργανώνονταν σε σαλόνια σπιτιών σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο προέβαλαν την...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation