Το τέλος των "Tupperware parties": Διδάγματα από ένα Παρωχημένο Μοντέλο Πωλήσεων
Του Γεωργίου Ράτσικα Η Tupperware αποτελεί ένα σύμβολο της αμερικανικής εφευρετικότητας και ένα αναγνωρισμένο όνομα (Brand) στα νοικοκυριά από τη δεκαετία του 1940. Η εμβληματική αυτή εταιρεία, που επαναστάτησε στη φύλαξη τροφίμων με τα πολύχρωμα, αεροστεγή δοχεία της, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, έχοντας αντιμετωπίσει σοβαρές οικονομικές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια. Η πτώση της προσφέρει την ευκαιρία για ένα μάθημα επιχειρηματικότητας αναφορικά με την αναγκαιότητα κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς και της προσαρμοστικότητας στις σύγχρονες απαιτήσεις. Ένας από τους βασικούς λόγους για την παρακμή της ήταν η αδυναμία της εταιρείας να εξελίξει τη στρατηγική του δικτύου πωλήσεών της. Το Άμεσο Μοντέλο Πωλήσεων: Ένα "Δίκοπο Μαχαίρι" Για δεκαετίες, η Tupperware άνθισε χάρη σε ένα μοναδικό μοντέλο άμεσων πωλήσεων. Τα περίφημα Tupperware parties, που διοργανώνονταν σε σαλόνια σπιτιών σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο προέβαλαν την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.